I silkespapper.


Ibland (som för fyra dagar sedan) blir jag bara så sugen på att unna mig själv nåt finfint och bara strunta totalt i prislappen och liksom "nu köper jag det här, en vet aldrig vad som händer imorgon, jag är VÄRD det, osv osv".
I lördags fick jag en sån tanke och bestämde mig för att "på söndag ska jag dra och köpa nåt tjusigt, allra helst nåt som en får med sig hem i silkespapper". Och silkespapper blev det! Ser det som en liten tidig födelsedagspresent till mig själv:
 
På barnavdelningen (!) på NK haffade jag den här från Kenzo.
 
 
Perfekta gråa färgen. Perfekt tryck. Perfekt längd. Och en himla massa billigare än om jag handlat på vuxenavdelningen (för att återkoppla till pris-frågan.)
 
Hejhej!
 
Gossen tyckte också den var gosig.
 
SÅ nöjd.
 
(Där i bakgrunden ligger resväskan förresten, för nu har vi landat i Småland igen.)
Allmänt, Kläder & utseende | |
#1 - - lovisa:

lockarna!!! <33 *hjärtögonemoji* nu ska jag utmana dig på wordfeud!

Svar: Ja! Kul! :D Och bock och tack :))
Ronette

Upp