Ett foto i månaden 2014.


Dags förs årssummeringen av förra året!
I januari började jag på Reklamskolan och fick träffa de här personerna (nästan) varje dag.
 
I februari fyllde två sötnosar år! Den här parveln och min mamma.
Visade upp på instagram när mamma fyllde och gjorde ett inlägg här när det var pälsbollens tur.
 
Det blev mars, jag och klassy åkte till Stockholm ett par dagar för att vara med i reklamtävligen 48h.
 
Sen blev det april och våren började komma mer på riktigt. Då åkte jag en sväng till Småland och fyllde år lite.
 
Här är första maj och då gick jag och bf på Liseberg och vann lite saker. Resten av månaden bestod av skola och en massa vårkänslor och en megaloppis.
 
i juni hände det saker som allra mest. Jag fick sommarlov, var i småland i en vecka och åkte sen till Italien på midsommarafton för att se häftiga byggnader och fira min far som hade födelsedag.
 
Det blev juli som ärligt talat var mest dåligt och klibbigt och dödens varmt. Försökte sova bort dagarna och jobbade på kvällarna. Tröstade mig genom att köpa shorts från Minimarket som jag hade suktat efter i cirka ett halvår.
 
Här är jag och shortsen igen när det blivit augusti. Mamma kom till Göteborg ett par dagar och då besökte vi Palmhuset. Utöver det försökte jag njuta av det sista som var kvar av sommarlovet och försvann in i en massa kärleks-ungdomsböcker.
 
I september händer alltid den allra bästa höst-händelsen, så även detta året, nämligen Bokmässan. Jag fick med mig många bra nedskriva ord hem och träffade personer som jag beundrar så mycket. Här med Hannah och Amanda!
 
I oktober minns jag bara att det var hetsigt. Så i slutet av månaden åkte jag och Gossen till Småland en stund för att bara andas.
 
Sen blev det november och vi var kvar. Vi åkte till Vimmberby en lördag för att kika i gulliga Astrid Lindgren-hus och gå på marknad. Efteråt åkte jag tillbaka till Göteborg igen och arbetade med min hittills bästa skolprojekts-idé.
 
Pang så blev det december och då gick vi på (jul)marknader i Göteborg istället, hade redovisning av den där idén (gud, nämner det så mycket, ska visa någon dag!) och fick jullov.
 
Som vanligt känns det lustigt att det gått så snabbt och att det redan är ett nytt år igen. Jag är nog mentalt fortfarande kvar i november.
Tolv bilder | |
#1 - - Beata:

åh jag ser min kompis david på bilden :) ni måste gå i samma klass!

Svar: Kul! Ja det stämmer bra :) Han är en gullig klasskompis!
Ronette

Upp