Tre rosa saker.


I helgen pustade jag ut efter portfoliovisnings-ståhejet och drog in till stan för att köpa nåt jag velat ha länge.
Den här bulliga vasen! Och så tyckte jag det var dags att skapa lite vår inomhus, så jag köpte en massa rosa blommor som vasen kunde ta hand om.
De får stå på TV-bänken när jag har koll, och högt upp i ena fönstret när jag inte har koll (eftersom Gossen blev minst lika förtjust i dessa som jag).
 
Rosa grej nummer två är den här sänglampan! Fyndade den i höstas för femton spänn. Det kändes som att den var menad att få komma hem till mig, den är typ precis samma färg som min spegel = matchy matchy.
Plus att den skapar lite nostalgi eftersom jag hade en prick likadan fast vit som barn. PLUS att jag får mer utrymme på nattduksbordet nu när förra lampan fick tacka för sig.
 
Tredje och sista rosa grejen står lutad där till höger om krukan.
Ihopvikta blev de såhär! Mina visitkort som tablettaskar.
Kontaktuppgifter på baksidan och godis på insidan.
 
Slut på rosa saker.
Allmänt, Pyssligt, Skola & Jobb | |
#1 - - lovisa:

åh vilka fina visitkort! vem vill inte anställa dig nu liksom?! (och STOR UPPTUMME på lampan, vilket fynd!!)

Upp