I can't see the sky for the love in my eyes.


Hejhej såhär såg jag ut i lördags när jag och min mamma hade en himla bra mor-och-dotter-dag i gebege.
 
Det blåste förstås. Men det gjorde inte så mycket för det var så kvälls-varmt att en kunde traska iväg på restaurang i kort klänning.
 
Och i nya lack-skor som är världens finaste men som gjorde så ont så ont när vi gick hem. Jag hoppas de mjuknar sen. Annars får en kanske ha tjocka, tok-mjuka strumpor i. (Vill en va fin får en lida pin osv.) Ser ni där på bilden att jag redan grundade med plåster eller? Hjälpte ej.
 
Men alltså älskar dom verkligen så mycket ändå. De kostade en förmögenhet från början och jag hittade dom på nästan 70% rea. Ett enda par, som var i min storlek. Då är det nån ovanifrån som säger att en måste köpa. De ska till och med få ett eget inlägg sen.
 
Klänningen: H&M
Jackan (som är fejk-mocka): Pull&Bear/Tradera
Fina men onda skorna: Tiger of Sweden
Fiskaregubbe-påse: Lions & Cranes
Solisar: Beyond Retro
 
Allmänt, Kläder & utseende | |
#1 - - ISA:

så kul när du uppdaterar och så söt klänning!

Svar: Tack rara!
Ronette

Upp