Påsklov.


Jag hänger som ni vet i Småland just nu, gör första delen av min praktik hos Madeleine och hennes gulliga butik Bonbons här i bakgrunden!
Jag får syssla med en massa olika saker! Skriver på texter, pysslar, går med på möten och får veta hur det är att driva butik till exempel.

Eller som igår, stå modell för supertjusiga gamla vintageklänningar! Bonbons har nämligen skapat en "liten butik i butiken", på Instagram där vi lägger upp alla kläder till försäljning pö om pö. In och kika va!
(Blev lite kär i den här turkosa!)
 
Nu blir det dock fyra dagars påsklov.
Började det med att bestämma att jag och mor skulle påskpyssla ihop ett ris.
Jag gjorde ett alternativ till kycklingar. Småsmå origami-tranor.
 
Och mor gjorde en vimpel.
 
 
Hoppas ni också får det fint i långhelgen! Poss.
Allmänt, Skola & Jobb | |
#1 - - ISA:

men åh, vad är det för drömmig praktik!? underbart juuu.

Upp