Tipsa mig!


Hej hörni.
Upptäckte att det var länge sen jag gjorde nånting här. Men jag har verkligen inga idéer alls vad jag ska visa eller skriva om.
Känns som att min kreativitet och förmånga att få idéer stått på noll på sistone. Behöver verkligen jullov och miljöombyte snartsnartsnart!
 
Därför: kan inte ni bara tipsa om era bäst bloggar (eller pinterest-konton eller tumblrar eller roliga hemsidor eller liksom vad som helst) som ens inspirations-hjärna kan väckas till liv av.
Hade varit kuuuult!
 
Allmänt | |
#1 - - lovisa:

här kommer ett tips för dig att blogga om: jag har nämligen nominerat dig till en sådan här 10-frågorsgrej! hittas här: http://polichinelle.se/2014/november/sisterhood-of-the-bloggers-award-2.html hoppas du vill va määä! kram!

Svar: Kul! :D Ska klura på svar!
Ronette

Upp