Instavecka.


Vad som har hänt de två senaste veckorna (genom Instagram):
Jag och bf har hittat till och prövat två olika matställen: Butcher's Market som serverar hamburgare och Beijing8 som sysslar med dumplings.
Betyg:
Butcher's var gott men inte SÅ gott. 3 av 5 hamburgare. Hade kanske kommit upp i fyra om de gjort laktosfria varianter av milkshakesen. Dock ett plus för de fluffiga bröden. Så, 3+ då.
Beijing8 var najs och prisvärda. Många sorter att välja på och kul att man får välja hur de ska tillagas. Bf var amazed av sojasåsen (!) och köpte med sig en flaska hem. 4+ av 5 dumplingsar.
 
Och Gossen har prövat på livet med hatt. Mammas kommentar var "den sötaste lille mexikanare jag någonsin sett". Medan Gossens betyg nog snarare låg på minus. Han ville knappt gosa på hela kvällen sen.
 
Första maj gick jag och bf till Liseberg. En kan väl säga att årets första besök var ganska lyckat. *Fyllt på godisförrådet*.
 
Och i måndags träffade jag och min klasskompis Lee den här copywritern som heter Fredrik! En av mina mest givande skolstunder hittills. Intervju klar och publicerad snart i en kanal nära dig.
Allmänt, Skola & Jobb | |
Upp