Ett foto i månaden 2013


Dags för den årliga summeringen!
2013 i bilder har varit såhär:
Enligt mitt bildarkiv gjorde jag nästan ingenting i januari mer än att putsa till mina skor. Jaha. (De är såklart skitiga nu igen. Ska försöka återupprepa proceduren till våren.)
Men sen kom februari och då hämtade jag hem min efterlängtade lille krabat! Det kändes så himlens ovant i början och han väckte mig säkert vareviga natt första veckan. Men allt gick bättre undan för undan och nu är han verkligen som mitt lille barn som jag skulle kunna hugga av ena handen för ungefär.
I mars lagade jag bara en massa olika pastor och väntade på att våren skulle uppenbara sig på riktigt.
April kom och så min födelsedag. Jag kilade ner till småland och hade utomhusfika med mamma.
Sen blev det maj och då bestämde vi att det är vi. Vi var dock lite hemliga i ungefär två månader extra.
Jag satte mig på ett flygplan för första gången i livet i juni. Vi for till London!
Sen blev det juli och jag fick nåt knäppt virus från helvetet. Det blev många sjukhusräkningar och Gossen undrade nog varför vi bara låg i sängen och sov dygnet runt.
Jag mådde äntligen bättre och det blev augusti. Spenderade de sista svenska sommardagarna i småland med svampplockning och fiske och såna lantliga grejer.
I september började jag jobba mindre, började plugga en kulturkurs på universitetet och trängdes på bokmässan.
Oktober var en pysselmånad. Målade om min spegel till exempel, passande nog rosa.
Sen kom november och då hängde vi i Teneriffa en vecka. Alldeles perfekt tajming för två hösttrötta personer.
December och en julfin gosse hemma i småland.
 
GUD vad det här året gick fort ändå. Och 2014 kommer alldeles säkert bli minst lika bra. Imorgon börjar jag skolan lite mer på riktigt och arbetskläderna har bokstavligt talat fått åka in i garderoben så det känns verkligen som en nystart detta! :D May the force be with (me and) you. Puss på er.
Tolv bilder | |
#1 - - lovisa:

åh, fint! varifrån är adidaströjan? :)

Svar: tack :)) jag antar att du menar den blå med rött tryck: ett fynd på tradera! så vet tyvärr inte varifrån från början :/ den är dock asgosig så köp om du kommer över nån :D
Ronette

Upp