En lördag i London (1/2)


Under lördagen gjorde vi säkert tusen saker. Började med frukost här, på the breakfast club (tipstipstips!)
Vi kom dit ganska tidigt, typ strax efter nio, vilket visade sig vara perfekt eftersom det hade bildats en lång kö utanför när vi skulle gå sen.
Vi beställde in vars en french toast, sen tog jag pannkakor med bär. Alltså. På riktigt de fluffigaste pannkakorna jag ätit nånsin! Det var väldigt värt att offra laktosmagen för den tallriken. Detta måste ni prova om ni hamnar där nångång!
Bra-person-sällskapet valde att käka en klassisk engelsk frukost (mat) och var herrans nöjd han med.
Nästa stopp skulle bli Ryantown, då behövde vi kartläsa lite igen men eftersom det inte är min starka sida kikade jag på fina hus under tiden hehe.
Efter en rejäl promenad var vi framme, hurra!
Det var så väldigt lägligt för de firade fem år i butiken just den här lördagen.
När vi steg in fick vi kakor av självaste Rob.
Jag köpte en mugg! Den rödbruna längst upp till vänster. (Och vann en bok i det lilla lotteriet de hade.)
Nöjd tjej utanför butiken.
Och sen traskade vi vidare. Men det blir i ett nytt inlägg.
Allmänt | |
Upp