This past (two) weeks


Hej vänner. Jag hoppas att jag snart börjar använda min kamera igen, så att bloggen kanske kan leva upp lite mer till sitt namn och sådär, men så länge får vi nöja oss med instagram.
Jimmy har varit i stan!
Vi körde lite kvalitetstid på Starbucks och pratade om vad vi gjort det senaste året.
Det har blivit minusgrader i götet igen. Såhär såg det ut en dag på väg till jobbet. Frostigt.
Har så himlens länge tänkt att nej nu måste jag faktiskt klippa håret. Det bara fanns där och var långt. Och har oavsiktligt blivit doppat i middagsmaten ett par gånger på sistone.
En arbetskamrat kom över med en sax och sen var det problemet fixat.
 
Har hunnit med en personalfest också, plus varit sjuk. Ägnade hela min ligga-i-sängen-och-snörvla-tid tillsammans med Jordan Catalano, då kändes det hela plötsligt lite mindre jobbigt.
 
Om knappt en vecka kommer min mamma på besök och jag har planerat in bra saker man kan göra med sin mor, pedikyr tillexempel! Längtar så mycket!
Allmänt | |
#1 - - Vicky:

frostgräset, älskart!

Upp