Nu har jag inte direkt något att berätta igen så vi kör på snodd lista


 
Hur såg du ut för ett år sedan?

Såhär i webcamen:
Ha. Verkligen likadan som nu. Gnagandes på lakritsfisk.

Vilket är ditt mest använda ord denna vecka?

"GUD!" säkert. Har börjat få kommentarer om att jag säger "men gud" jämt.

Har du någon fobi?
Ormar och clowner, usch fy.

Vad är det godaste du har ätit hittills i veckan?

Det godaste kommer nog BLI min paj som jag ska baka ikväll. Men hittills: digestive-choklad! Jag tål den inte men äter ett par rutor i alla fall bara för det måste ju vara den bästa smakkombinationen.

Vad är det finaste någon har sagt till dig idag?

Gossen sa god morgon genom att gosa runt sitt huvud över hela ansiktet på mig. Annars vet jag inte.

Vad tror du kommer bli roligast i helgen?

1. Att födelsedagsöla imorgon. 2. Att åka till småland på lördag! Äntligen, hurra, halleluja och så vidare.

Vilken är din pepplåt för tillfället?

Vad svårt. Ganska många, men väljer den här ur min glad-lista.

Vad har du sysselsatt dig med då du har haft dötid i veckan?

Arbetsprover. Och spanat runt på tradera eheh.

Har du gjort/kommer du göra något i veckan som du inte gjort förr?

Fylla 22 bast.

Vad oroar du dig för?

Att jag inte ska ha något (som jag verkligen vill) att göra i sommar. Och över min katt alltid, att det ska hända honom nåt eller så, eftersom han är som mitt lilla barn.

Vem är den kändaste personen du har sett på senaste tiden?

Alltså nej. Det var oerhört länge sen tror jag. Kommer inte alls på någon. Det finns dock en busschauffär här som ser lite ut som Saruman i ansiktet.

Hur ser dina senast tagna webcam-bilder ut?
Såhär:
Lärde Gossy hur photobooth fungerar.
Det har varit soligt i Göteborg hur länge som helst!

Har veckan varit bra än så länge?

Ja! Och nästa kommer bli ännu ännu bättre.
 
 
(Hittad och snodd hos niotillfem-Sandra förstås.)
Allmänt | |
Upp