Fem fina föremål


Jag har skaffat så herrans bra saker på sistone. En liten titt:
Först, en sängkappa. Allra mest för att Gossen ska lära sig att sängkanten inte är rätt ställe att fixa manikyren på. Men även för att det ser snyggare ut såhär.
Ett plus att den skapade en koja åt Gossy.
Tok-letade efter en fin veckad med lite volangkänsla sådär i typ alla fysiska affärer men nej. Så jag beställde från Jotex istället. (Nu ser den visst lite hafsig ut på bilderna kanske.)
 
I samma veva blev det ett örngott också. Cykelkudde!
 
Lite ny underhållning. Se om ni inte har sett!
 
Och till sist, efter mycket minnes-listande och budande och suckande, har jag äntligen vunnit en auktion på tradera! Denna! Det känns nästan som att jag kan lägga ner den "hobbyn" totalt nu för jag har fått det finaste.
Är kär i knapparna och jag kommer nog få nypa mig själv i armen varje gång jag tittar på den.
/Nöjd tjej.
Allmänt, Kläder & utseende | |
#1 - - frida:

snyggasate jackan jag skådat!

#2 - - Sara:

Himla fin sailor-jacka!!

#3 - - adam:

Hej!
Vem är du är jag rädd för att fråga, men ack så nyfiken :D Din blogg får mig att tänka på "söt tjej som bara existerar i drömmar".
Wes Andersson gör filmer som förtjänar att beskrivas som bra film, Fantastic Mr.Fox och Moonrise Kingdom är något av det bästa som finns i filmens värld!! :)
mvh. adam

Svar: haha nämen. tack för komplimangen!
Ronette

Upp