22 år och hej småland


Hej! Jag fyllde år för en kort tid sedan.
Då trollade jag fram min favoritöl.
Kajsa kom förbi och hade med sig ett stort rosa paket.
Innehållandes den finaste tröjan jag skådat ungefär. Med massa massa robotar på!
Så jag blev tvungen att svida om.
Vi smakade lite paj och strosade sen iväg ut. Vi träffade lustiga människor men skådade även adam lundgren och började då fnissa som tolvåringar. (Så nu kan jag ändra svaret på den där frågan från förra inlägget.)
Här är mina sällskap som gjorde iPhone-rape(?)
 
Och sen blev det en ny dag. Jag och Gossen skulle bli upphämtade för att åka iväg på en veckas Smålandssemester. Oerhört bra idé.
Hejhej. Gossen gör sig klar för avfärd. Han var jätteduktigt och lugn i bilen hela vägen.
Och väl hemma hittade han ett favoritfönster.
Allmänt | |
Upp