Om musiklistor


Blev inspirerad av detta hos Karin för en tid sedan, så jag skapade en
this past week-musiklista och har byggt på den ett litet tag. Och den är nog inte helt klar, men blir kanske inte ens det? Eller, det är bara lite svårt att säga när nåt sånt är "klart" tycker jag. Sånt där förändras ju så ofta. Här är den  i alla fall.
Två musikkillar i Haga förra sommaren.
 
Min bästa lista annars är den här, där sparar jag alla de låtar jag tycker är finast av lite olika anledningar.
Har ni någon "min-bästa-lista"? Länka gärna om ni vill!
 
Håkan på Liseberg för nästan exakt ett år sen.
 
(Och angående nicket på spotify skulle jag bytt genast om det gick ;) det där hänger med sen gammalt när jag samlade på Nemofiskar och hade mig.)
| |
#1 - - kajsa:

sv: tack! superbra spotifylista :D

Upp