Tillbaka


För några dagar sedan flyttade jag, lite mer på riktigt eftersom jag fått tag i en förstahandslägga. Trodde liksom att detta skulle ske först år tvåtusenfemtio eller så. Men att ge upp hoppet hjälpte visst! För då gick allt jättesnabbt helt plötsligt. Jag har lagat pasta och skrivit flyttkort. Och jobbat.
 
 
Jag har inte fotat så värst mycket, så vi tar en liten titt från instagram istället (ronettes, heter jag där!):
   
Biljetterna till min tilltänkta tillbaka-till-Göteborg-resa tog slut så jag och pappa instämde att det där med marknad på Astrid Lindgrens Värld låter ju gosigt så vi begav oss dit istället. Ett bättre sätt att tillbringa sin dag på än att åka tåg. Bra att passa på att göra något jättesmåländskt också innan hejdået tycker jag.
 
Jag och päronen bodde på hotell under flyttandet. Frukost liksom.
Och! Gosade med den mest tjockpälsade katt jag nånsin sett mellan kartongbärandet. Bra ny granne!
Allmänt | |
#1 - - Hellolinda:

Åh grattis till första hand!
Vart är det du bor nu?

Svar: ja det är gött :) Enerbacken i Mölndal. Så inte Göteborg helt och hållet men nästan
Ronette

#2 - - lovisa/polichinelle:

fantastiskt kök!

Svar: Ja! Jag vill bo på Bråkmakargatan.
Ronette

Upp