if you looked up incredibly beautiful in the dictionary, there would be a picture of you


Det blev lördag.

Jag såg ut såhär för dagen. Fast gladare.

Mor knäppte en bild på mig precis när jag tänkte sno kameran ifrån henne. Det resulterade i den här arty bilden. Imponerande.

Vi åt god mat igen. Briggen hörni, gå dit om ni befinner er i Göteborg.

Och jag ville i vanlig ordning sno med mig alla fina båt-tavlor som finns där.

På kvällen såg vi film. Eftersom boken är det bästa jag läst (inläggets rubrik är hämtad därifrån) försökte jag att inte ha några förväntningar alls. Den var ok.
Allmänt | |
#1 - - idaawe:

din blogg är så finfin!

#2 - - Sonya:

Har köpt Extremt Högt och Otroligt Nära på bok, måste börja läsa den nu. Alla säger ju att den är så bra!



Älskar din randiga tröja!

#3 - - Anna:

så fin du är!

#4 - - wilma orr:

riktigt fin blogg du har!

#5 - - Kapten:

Du är ju så söt att man vill äta opp dig!!!

Upp