Min vecka fyrtiofem


Vilken bra vecka ni verkar ha haft! Här kommer min i bilder.
Det blir lite blandat den här gången, från kameran/datorn/mobiltelefonen. Därav blandad kvalitet.


Jag startade veckan med pannkakor. I sängen, för det är mysigast så.

Nergosad i kattröjan.

Skolan tog slut för dagen. Det blev kväll och då mötte jag Kajsa och sen fikade vi. Jag drack ett kanelte som var så himla gott och jag blev så himla sugen på julen.

Från tisdagen finns inga bilder dokumenterade alls. Men det var en bra dag det också kommer jag ihåg. En dag med lite positiva besked.

Onsdag och jag tog den här rosa karamellen under armen och begav mig...

...för att ha en lightversion av firande för Kajsa.

Hon fick två pandor också, med middagsbjudning på baksidan.


Här befann vi oss. På vårt bästa Le Pain Français. Och fikade, igen.


Det blev torsdag. Direkt efter skolan åkte jag "hem till skogen". Den här bilden är från kvällen, då drack vi te med kanelsmak (jag var tvungen att köpa ett efter måndagens händelse) och åt kladdkaka (för det har jag suktat efter i flera månader men inte haft någon form att baka i).

I fredags tog jag en liten trip med min mor. Vi såg bland annat den här stackaren som var uppenbart ledsen över att inte ha fått följa med in i affären.

En blondinbella-kväll(?). Med vin och Anthon Berg-choklad. Borde ha fler sådana kvällar.

I lördags klappade jag på superhungriga ponnysar. Det måste man göra i en sån miljö.

En stallkatt?

Lite senare drog jag fram symaskinen. Vad det blev får ni kanske se lite senare, eller i ett framtida inlägg här.

Det blev kväll igen. Jag hittade en trött kisse i en soffa.

Han bor på min mammas jobb, och är väldigt förtjust i min tygpåse och därför har jag döpt om honom till Bede. Här hugger han snart in på handtaget.

Söndagen kom vilket innebar fars dag. Han fick en ask praliner tillverkade i götet.

Och en fars-dag-middag, som såg ut såhär.

Vi hann med att åka en sväng till farmor&farfar också.

Fler släktingar hade hittat dit. Mitt kusinbarn till exempel, som lärt sig att gå sen sist. Mina bilder på honom blev därför i hans förbifart haha.

Och det var den veckan.
Allmänt | |
#1 - - Angel:

Hej där!

Allt bra med dig idag? :)



hoppas du får en fin dag :) Kram!

#2 - - kajsa:

alltså kattröjan är SÅ JÄVLA SNYGG. och klubbandet är på rio rio (?) tror jag det heter. kom diiiiiiiiiiit :D

Upp