Körsbärsblom, slottsskogsmiddag & en fin trappuppgång


En onsdag för två veckor sedan såg det ut såhär.











(den här bilden har jag snott av Kajsa. Hon lyckades få en bättre översiktsbild på gänget än vad jag fick. Klicka på den för att komma till hennes blogg.)


Allmänt | |
#1 - - anna:

å-å-å sickna himlafina bilder! älskar jättemycket.



angående det där med ett rit-samarbete. sanningen är den att jag har inte tänkt mycket på exakt vad det skulle kunna vara. för ett tag sedan inledde jag ett samarbete med en kvinna som äger en nätbutik. jag fick rita bilder där hennes kläder fanns med och göra en egen tolkning av det. sedan är det tänkt att vi ska anordna en tävling tillsammans där vi lottar ut kläder och teckningar, samt börja sälja. vårt samarbete behöver absolut inte vara något sådant, jag bara visar hur det kan gå till. men om du gillar att skriva, hm... något jag skulle tycka vore jättekul var om du skrev texter (berättelser, dikter eller vad du tycker om att skriva) och jag fick illustrera till. vad något sådant skulle kunna mynna ut i vet jag inte än, men jag är säker på att om du vill så kan det bli jättebra!



vet du vad? skulle vi kunna göra så att vi båda går och klurar på det? jag vet ju inte om du vill än, men vi kan ju klura som sagt, och kommer man på en fin idé kan man ju skicka ett mail. vad sägs om det?

#2 - - Alexandra - kärlek på tallrik:

GUD vad söta ni är! Du är så himla bra på att ta bilder, du fångar liksom stämningen också, inte bara vad som händer! Kul att någon ratade grill och tog med sig sushi XD

Upp